ITSM – IT Service Management
Ako želite znati šta je upravljanje IT uslugama (ITSM), imate tri mogućnosti. Prvo, možete to potražiti na Google-u i zbuniti se svim korporativnim i kontradiktornim objašnjenjima. Drugo, možete pitati IT osoblje. Ne budite uznemireni kada počnu da pričaju o procesima, upravljanju incidentima i isporuci IT-a. Ili treće, možete kontaktirati NATIVE Consulting tim za detaljnija razjašnjenja i informacije o uslugama koje nudimo u ovoj oblasti.
IT Service Management
IT Service Management (ITSM) opisuje sve aktivnosti koje su vezane za isporuku IT usluga od strane IT sektora unutar jedne kompanije. Konkretno: sve aktivnosti koje su vezane za upravljanjem IT sektora, od uvođenja adekvatnih IT organizacije i strukture, IT procesa, IT procedura i ostale IT dokumentacije pa sve do outsourcovanog upravljanja IT sektorima a sve u cilju adekvatne isporuke IT servisa. ITSM se oslanja na ISO 20000 i koriste se primeri dobre svetske prakse iz priznatog ITIL-a (v3).
Naše aktivnosti u okviru ove usluge:
- Analiza svih aktivnosti i dokumentacije postojećeg IT okruženja i IT usluga.
- Provera usklađenosti sa SLA parametrima.
- Izveštaj postojećeg stanja u odnosu na tražene IT usluge i preporuka
Prednosti korišćenja ITSM usluga:
- Ponovljivi i visoko skalabilni procesi
- Pomaže vam da definišete uloge i odgovornosti
- Omogućava vam da poboljšate svoju produktivnost
- Pomaže vam da smanjite GAP između otkrivanja incidenata i njegovih rešenja
- Sposobnost identifikacije i rešavanja problema koji se ponavljaju
- Analitika radi merenja i poboljšanja performansi
- ITSM omogućava bolju uslugu i niže troškove
- ITSM brzo reaguje na promene i inovacije na tržištu
- Zaposleni mogu da znaju koje su usluge na raspolaganju i kako ih treba koristiti
- Poboljšava kvalitet i produktivnost
- Umanjuje troškove
- Pojačava odnose sa klijentima i isporučiocima
- Promoviše timski rad i saradnju
- Pruža sigurnost informacija i smanjenje rizika